Hiçbir neslin daha büyük bir medya geçmişi yoktur, çünkü önceki nesillerin hiçbiri bu kadar çok farklı medya türüne ve bu kadar çeşitli medya ürünlerine erişememiştir (Connell ve diğerleri/1996: 10). Kitle iletişim araçlarından kaçınmanın pratikte hiçbir yolu yoktur. Bu hayatımızın bir parçasıdır. Bu nedenle, kitle iletişim araçlarını nasıl analiz edeceğimizi öğrenirsek, günümüzde gerçekten ihtiyaç duyduğumuz bir dizi bireysel, pratik, sosyal, kültürel ve entelektüel beceriler geliştirme şansına sahip olacağız. Dil öğrenenler medya kaynaklarını çok yönlü ve verimli bir şekilde kullanmalıdır. Bu nedenle, bu projeye dil öğrenme ve medya okuryazarlığının dört temel becerisini entegre etmeyi planlıyoruz. Bu proje medyayı dil öğreniminde kaynak olarak kullanırken medyanın dili üzerine keşifler yapacağımız bir proje olacaktır. Projemiz Azerbaycan, Tunus, Ukrayna, Makedonya, Türkiye ortaklıdır.Projemizin tanışma webinarını 30.01.2021 tarihinde gerçekleştirmiş bulunmaktayız.
Haber: Fatma Şahin (İngilizce Öğretmeni)